کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران ( رویان خواب ) نمایندگی تشک رویال در شرق تهران ( نمایندگی تشک رویال دلاوران، نمایندگی تشک رویال رسالت ) به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با برند تشک رویال آغاز کرده است.

تشک رویال

نمایندگی تشک رویال برای خرید تشک یک نفره و دونفره در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی، تشک فنرمتصل، تشک طبی و تشک نوجوان می باشد.

نوع فنری که در تشک های رویال بکار برده شده، می توان این برند را متمایز از دیگر برندها دانست که در تولیدات رویال از فنرهای استاندارد در هر فنربندی ( نازک و ضخیم ) استفاده شده است. برای تشک های با قیمت مناسب اقتصادی و وزن های متوسط از فنرهای نازک و برای تشک های با کیفیت تر و وزن های بالا از لحاظ طبی و ارتوپدیک بودن فنرهای ضخیم تر استفاده شده است.

عرضه و پخش انواع مدل های تشک رویال؛ فنر منفصل ( پاکتی )، فنر متصل ( بونل ) و بدون فنر ( طبی ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد.

به خاطر اشتراک ویژه برند رویال می توان ارزان ترین قیمت تشک رویال را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

اطلاعیه مهم شرکت رویال برای خرید تشک چیه؟

تشک های موجود در سایت های دیجی کالا، زنبیل، وینسلو، مرجان خواب، bade sale، خواب شاپ، ویترین شو، رامش خواب، خوگر، سینا خواب، حراج تشک، بامیلو، قیمت تشک، کالا خواب، خوابکو و تشک اورج با برند رویال شامل هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد.

اگر قصد خرید تشک رویال را دارید، حتماً از نمایندگی های رسمی که در سایت رویال نام فروشگاه و نماینده عامل فروش رویال، تشک را تهیه کنید.

ارزان ترین مدل های تشک رویال چیه؟

تشک ارزان و قیمت مناسب در برند رویال مدل های تشک فنری ویژه و سوپر فنری برای تشک یک نفره از ۷۰۰ هزار تومان و برای تشک دو نفره ۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان شروع می شود.

 

لیست قیمت تشک رویال در سال 1401 به روز می باشد. در لیست بالا برند رویال با قیمت های به روز نمایش داده شده است. شما مشتریان عزیز می توانید با انتخاب مدل تشک مورد نظر، جدیدترین قیمت به روز تشک های رویال را با تخفیف ویژه و پایین ترین قیمت خریداری نمایید. نحوه ارسال تشک رویال در شهر تهران تا درب منزل و شهرستان تا باربری تهران به عهده فروشگاه می باشد.

  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

روتختی کلاسیک و روتختی عروس با برندهای ترک و ایرانی شناخته شده اند. این روتختی ها از ۶ تکه تا ۸ تکه که شامل لحاف، ملحفه کشدار، ۴ تا روبالشتی، کوسن و ناز بالش می باشند.

 

انواع روتختی های ترک و ایرانی؛ روتختی لاویتا ( la vita )، روتختی لرد ( lord )، روتختی اکوبلا ( ecobella )، روتختی اترو ( etro )، روتختی ورونیکا ( veronika )، روتختی تاچ ( tac )، روتختی زارا ( zara )، روتختی زبرا ( zebra )، روتختی ویکتوریا ( victorica ) و روتختی کویین ( queen )

 

آویزهای این روتختی باعث پوشیده شدن تخت خواب و باکس می شوند و جلوه خاصی به فضای اتاق خواب می دهد. بیشتر به روتختی های کلاسیک و روتختی عروس معروف هستند.

 

این روتختی ها روکش لحاف ندارد و لحاف به پارچه دوخت شده می باشد و در طرح ها و رنگ بندی متنوع و زیبا برای تخت دونفره عرض ۱۶۰ و ۱۸۰ مناسب می باشد. جنس الیاف این محصول لطیف و سبک و ضد حساسیت است و کمک می کند خواب عمیق تر و آرام تری داشته باشید.

 

این جنس الیاف موجب شده هوا بهتر جریان داشته باشد و کمتر احساس تعرق داشته باشید. بهتر است آن را برای شستشو به خشکشویی تحویل دهید تا علاوه بر حفظ ظاهر زیبای روتختی، دوام آن هم بیشتر شود و آسیبی به بافت پارچه آن وارد نشود.

 

خرید روتختی

خرید آنلاین جدیدترین مدل های روتختی با قیمت مناسب و ارزان، کاور ملحفه ایرانی و ترک، شیک و اسپرت مدل سه بعدی یا دیجیتالی در رنگ بندی های متنوع مناسب عروس، دخترانه و پسرانه و …

  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

خیلی از مشتریان در هنگام خرید تشک به صورت حضوری این سوال رو می پرسند که تشک رویا بهتر است یا تشک رویال؟

 

شرکت رویا یک برند مطرح کارخانه ای است که نزدیک به ۳۰ سال است که در زمینه تشک فعالیت می کند اما شرکت رویال هر فروشگاهی برای خودش تشک به همین اسم تولید می کند.

 

مسئله این است که خرید تشک رویا یا خرید تشک رویال؟

 

این مطلب منصفانه و بدون هیچ غرض ورزی نوشته شده است؛ و هیچ گونه قصد تخریب برند تشک رویا و برند تشک رویال را نداریم و صرفاً می خواهیم این دو برند را با توجه به فروشی که در مجموعه کالای خواب رویان انجام داده ایم را برای آگاه سازی و اطلاع رسانی شما مشتریان عزیز بررسی کنیم.

و قصدمان این است که برای ارائه خدمات به مشتریان عزیز در جهت خرید تشک کمک شایانی کرده باشیم.

 

با توجه به اینکه در فروشگاه رویان خواب حداقل ۱۵ سال نمایندگی تشک رویا  را داشته است؛ می خواهیم در زمینه فروش تشک، اطلاعاتی را برای شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

 

از نظر سطح فروش بین دو برند تشک رویا و تشک رویال؛ تشک رویا فروش بیشتری دارد، دلیل اصلی فروش بیشتر؛ بخاطر تعداد نمایندگی بیشتر نسبت به تشک رویال و مهم تر از آن تبلیغات گسترده تشک رویا در سطح کشور ( آنلاین و آفلاین ) می باشد، اما تشک رویال به دلیل ارزان بودن قیمت تشک مشتریانی کمتری دارد.

 

مقایسه برند رویا و برند رویال

 

اگر بخواهیم بی طرفانه و منصفانه این دو برند از نظر کیفیت و متریال تشک بررسی کنیم؛ تشک رویا در رده بالاتری قرار می گیرد به خاطر متریالی که در تشک استفاده می شود و اینکه این برند همان طور که گفته شده کارخانه ای و سعی کرده تمام استاندارد ها را در رعایت کند.

 

تشک رویال برندی است که کلیه فروشگاه های کالای خواب، خودشان تولید می کنند و به مشتریان خود می فروشند. بعضی از فروشندگان برای اینکه تراکنش مالی برای فروشگاه کالای خواب خودشان داشته باشند به مشتریان خود برند تشک رویال را معرفی می کند.

 

خدمات پس از فروش تشک رویا نسبت به تشک رویال خیلی بهتر است چون یک برند مطرح با این سابقه کار نمی خواهد که مشتریان خود را از دست دهد.

  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

تهیه کالای خواب عروس یکی از بخش‌ های مهم و در عین حال زیبای خرید جهیزیه‌ عروس ‌خانم ‌هاست که باید در هنگام خرید عوامل مهمی را چه از جنبه کیفیت و چه از جنبه زیبایی، بسته به سلیقه‌ شان به ‌آن دقت داشته باشند. در ادامه به شما نکات خرید پکیج کالای خواب عروس را ارائه می‌ دهیم.

 

خرید جهیزیه ‌عروس و حس خوب آن برای خانواده ‌ها و عروس‌ و داماد از گذشته‌ ها تا به اکنون همچنان جذابیت خود را داشته‌ است. جهیزیه چه ساده و مختصر باشد و چه لوکس و مجلل یک بخش ثابت و همیشگی دارد به‌ نام پکیج کالای خواب عروس.

 

در گذشته‌ اگر در خانواده‌ ای دخترشان آماده رفتن به خانه خود می ‌شد، زنان فامیل برای کمک کردن به خانواده‌ عروس به صورت دوره ‌ای باهم جمع می‌ شدند و مشغول دوختن ست اتاق‌خواب عروس مانند دوختن روکش تشک ، بالشت‌ ها، روتختی، پرده و… می‌شدند و یا دوختن لحاف و تشک را به پنبه ‌زن محل می‌سپردند.

 

اجزاء پکیج کالای خواب عروس

خریدن پکیج اتاق خواب برای عروس نیاز به برنامه ‌ریزی از پیش دارد. رنگ و طرح مورد علاقه، جنس پارچه و تعداد بالشت‌ ها و پتو ها و تشک ‌های مورد نیاز بهتر است از قبل انتخاب شده تا فرآیند انتخاب سخت نباشد.

در ادامه به معرفی چک لیستی از پکیج کالای خواب عروس در جهیزیه، اشاره می‌ کنیم.

 

•  تشک: یکی دیگر از ملزومات پکیج ‌کالای خواب عروس در لیست جهیزیه است و باید براساس سایز ابعاد تخت انتخاب شود تشک ها در مدل ‌های مختلف طبی، فنری و معمولی موجود می‌ باشند.

 

  تشک مهمان: امروزه عروس‌ خانم‌ ها تشک مهمان را به‌ صورت آماده و در دو نوع مدل تهیه می ‌کنند که به‌ دلیل به ‌کار رفتن الیاف پشم شیشه یا الیاف طبیعی وزن کمتری دارند، جای کمتری می‌ گیرند و مهم ‌تر از همه به‌ راحتی شسته می ‌شوند. برخی‌ هم تشک‌ های دست‌ دوز سنتی را به آماده ‌ها ترجیح می‌ دهند.

 

•  باکس‌: باکس‌ ها بخش مهم دیگری از پکیج کالای خواب عروس است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کردند. کاربرد این ‌باکس‌ ها نظم بخشیدن به داخل کمد ها و وسایل درون آنها می‌ باشد.

 

  • روتختی: در طرح ‌ها و رنگ های متنوع و جنس های متنوعی وجود دارد. عروس ها معمولاً دو نوع روتختی را برای خود تهیه می ‌کنند. یک ‌مدل برای استفاده همیشگی است؛ این روتختی‌ ها به ‌دلیل استفاده مداوم بهتر است جنس خوبی داشته‌ باشد مانند نخ و الیاف طبیعی. نوع دوم روتختی‌ ها که‌ کمی لوکس‌ ترند و مخصوص جهیزیه ‌عروس هستند نیز در جنس های ساتن و گیپور، با طرح های گلدوزی و دانتل کاری شده موجود هستند. قرار گرفتن هر دو و یا تنها یکی از این مدل رو تختی ‌ها در لیست پکیج کالای خواب عروس کاملاً شخصی است.
  • وحید جعفری