کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تشک طبی رویال کمک می‌کند بدن شما در طبیعی‌ترین حالت قرار بگیرد تا کمترین فشار بر آن وارد شود. همچنین تشک رویال باعث می‌شود که بدن شما بر روی تشک به درستی فرم بگیرد و همین امر موجب جلوگیری از دیسک کمر و بسیاری مشکلات دیگر خواهد شد. این تشک‌ها در دو نوع تشک طبی فنری رویال و تشک طبی رویال بدون فنر تولید می‌شوند.

تشک رویال برندی است که کلیه فروشگاه های کالای خواب خودشان تولید می کنند و به مشتریان خود می فروشند.

تشک رویال یکی از بهترین برند های تشک در ایران است. تشک یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب است زیرا همانطور که می دانید یک سوم عمر انسان در خواب می گذرد. داشتن خواب با کیفیت و راحت تاثیر خیلی زیادی بر سلامتی و انرژی کلی روزانه دارد.

در صورتی که خواب کافی و راحتی را نداشته باشیم قطعاً دچار مشکلات جدی خواهیم شد. انتخاب تشک رویال برای خوابیدن یکی از بهترین و به صرفه ترین انتخاب ها می باشد. اگر که از یک تشک استاندارد و راحت استفاده نکنیم قطعاً دچار مشکلات ستون فقرات و درد بدن خواهیم شد. در این مطلب قصد داریم توضیحی کامل درباره تشک رویال انجام بدهیم و موارد مهم در انتخاب و خرید تشک را ذکر کنیم.

 

کالای خواب رویان، عامل فروش تشک رویال که هر فروشگاهی با ضمانت نامه خود، تشک را به فروش می رساند با اطمینان خاطر تشک را خریداری کنید (تشک رویال کارخانه ای نیست بلکه کارگاهی یا به اصطلاح متفرقه می باشد)

عرضه و پخش انواع مدل های تشک رویال؛ فنر منفصل (پاکتی)، فنر متصل (بونل) و بدون فنر (طبی) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد.

در بازار دلاوران تنها فروشگاه تشک رویال، کالای خواب رویان می باشد که در انواع سایز های تشک رویال یک نفره، تشک رویال دو نفره، تشک رویال طبی و تشک رویال نوجوان را به فروش می رساند.

  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

لیست کالاهای ضروری اتاق خواب چیست؟

 

اگر مشغول خرید جهیزیه عروس هستید یا قصد تکمیل وسایل اتاق خواب را دارید، حتماً مطالعه این مقاله را به شما برای خرید لیست کالاهای ضروری اتاق خواب توصیه می کنیم.

 

در خانه‌ های بزرگ و کوچک، خانه‌ هایی که در آن‌ ها خانواده‌ های پُرجمعیت یا افراد مجرد زندگی می‌ کنند یا در جهیزیه عروس‌ ها همیشه وسایلی وجود دارد که در هیچ لیستی نیست. وسایل اتاق خواب از جمله وسایلی‌ هستند که دیده نمی‌ شوند اما کاربرد های بسیاری دارند.

 

برای مثال شاید در هیچ لیستی از وسایل خانه نام پادری، بالش یا حوله دیده نشود اما آیا خانه‌ ای را دیده‌ اید که این اقلام در آن‌ ها نباشد؟ اگر مشغول خرید جهیزیه عروس هستید یا قصد تکمیل وسایل اتاق خواب را دارید، مطالعه این مقاله به شما در تکمیل لیست کالاهای ضروری اتاق خواب کمک خواهد کرد.

 

پادری

در هنگام ورود به هر خانه، آپارتمان، مجتمع یا ساختمان‌ های اداری همیشه اولین برخورد ما با پادری است. پادری‌ ها انواع مختلفی دارند و برای قسمت‌ های مختلف خانه طراحی و تولید می‌ شوند. به همین دلیل سایز، متریال، قیمت و مدل‌ های گوناگونی دارند.

 

برای مثال پادری ورودی آپارتمان با پادری حمام و سرویس بهداشتی از نظر کیفیت و جنس تفاوت‌ های بسیاری دارد. اما مهم‌ترین دلیل استفاده از پادری‌ ها نقش مهم آن‌ ها در بهداشت و زیبایی دکوراسیون داخلی محل زندگی است. پادری‌ ها باعث می‌ شوند تا میکروب‌ ها و باکتری‌ ها از محیط‌ های آلوده‌ ای همچون فضای بیرونی و از داخل سرویس بهداشتی به سایر قسمت‌ های خانه وارد نشوند.

 

به یاد داشته باشید که در خرید پادری باید حتماً جنس آن را مخصوص هر بخشی از خانه انتخاب کنید. برای مثال از پادری‌ های کنفی بهتر است به‌ عنوان پادری ورودی آپارتمان، از پادری‌ های پلاستیکی برای داخل حمام و سرویس بهداشتی،‌ از پادری‌ های نمدی و فرشی برای آشپزخانه و از پادری‌ های فانتزی ( پادری ترک ) در اتاق‌ های خواب و قسمت داخلی استفاده کنید. اما پادری همه قسمت‌ های خانه باید قابلیت شستشو داشته باشند. همچنین باید ماندگاری و کیفیت بالایی داشته باشند که تا مدت‌ ها بتوان از آن‌ ها استفاده کرد. با رعایت این نکات به ظاهر ساده امکان استفاده طولانی‌ مدت از پادری‌ ها فراهم خواهد شد.

  • وحید جعفری