کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۹ مدل روتختی یک نفره

روتختی یکی از وسایلی است که نقش بسیار مهمی در زیبایی و دکوراسیون داخلی اتاق شما دارد زیرا تخت اولین چیزی است که در اتاق خواب به چشم می خورد و شما با انتخاب یک روتختی یک نفره یا روتختی دو نفره‌ مناسب، زیبایی خارق‌ العاده‌ ای به اتاق خواب خود می‌ بخشید. اما در نظر داشته باشید که روتختی در طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی در بازار وجود دارد و شما در هنگام خرید حتماً باید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی ۹ مدل روتختی می‌ پردازیم.

 

روتختی یک نفره

 

معمولاً طرفدار های روتختی یک نفره، دختران و پسران نوجوان می‌ باشند. قبل از خرید روتختی یک‌ نفره حتماً باید به رنگ آن توجه کنیم. در واقع رنگ روتختی تاثیر زیادی بر زیبایی آن دارد. به عنوان مثال می‌ توان از رنگ‌ های شاد یا ملایم، چند رنگ یا تک رنگ، روشن یا تیره استفاده کرد. پیشنهاد می‌ شود که روتختی‌ هایی با رنگ تیره را وارد اتاق خواب خود نکنید و در مقابل از رنگ‌ های روشن استفاده کنید؛ زیرا رنگ‌ های روشن هم روی روحیه شما موثر است و هم باعث بزرگ‌ تر دیده شدن اتاق خواب شما می‌ شود.

 

روتختی اسپرت

 

اسپرت سبکی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و هم دختران و هم پسران این سبک را می‌ پسندند. روتختی اسپرت به راحتی با دکوراسیون داخلی اکثر اتاق‌ ها هماهنگ می‌ شود و با انتخاب آن دیگر نگران ست کردن و هماهنگ وسایل با یکدیگر نخواهید بود. بنابراین اگر قصد خرید روتختی برای نوجوانان خود را دارید، از این مدل غافل نشوید.

 

روتختی دخترانه

 

این روتختی‌ ها معمولاً رنگ‌ روشن و گرمی دارند و یا حتی ممکن است ترکیبی از چند رنگ شاد باشند. همچنین طرح به کار رفته در این مدل ممکن است اسپرت یا کارتونی باشد. جالب است بدانید که ممکن است برخی از این روتختی‌ ها تک رنگ و یا دو رنگ‌ باشند که هم ظاهر ساده و شیکی دارند و هم رنگ آن‌ ها به راحتی با سبک اتاق‌ های دخترانه هماهنگ می‌ شود.

 

روتختی پسرانه

 

روتختی‌ های پسرانه ممکن است ترکیبی از رنگ‌ های سرد باشد و یا حتی ممکن است حاوی طرح‌ های کارتونی پسرانه و یا حتی طرح‌ های فوتبالی باشند. انتخاب رنگ این روتختی‌ ها به سلیقه شما بستگی دارد اما پیشنهاد می‌ شود که اگر قصد انتخاب رنگ‌ های سرد را دارید، حتماً رنگ‌ هایی با تناژ روشن‌ تر را انتخاب کنید‌.

 

روتختی طرحدار

 

طرح به کار رفته در این سبک از روتختی ممکن است ترکیبی از خطوط، ترکیب اشکال هندسی، ترکیبی از عناصر طبیعی نظیر گل و شکوفه، ترکیبی از شخصیت‌ های کارتونی یا فوتبالی و‌‌ … باشد. انتخاب طرح روتختی کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد اما به خاطر داشته باشید که روتختی‌ هایی با طرح‌ های شلوغ مناسب اتاق خواب‌ های کوچک و تاریک نیست و بیشتر در اتاق‌ های بزرگ جلوه دارند‌.

  • وحید جعفری