کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انواع پتو نرمینه

انواع پتو نرمینه

 

پتو های نرمینه در دو مدل ساده و طرحدار برجسته می باشند که سایز های یک نفره آن ۱۵۰ * ۲۲۰ و ۱۶۰  * ۲۲۰ و سایز دو نفره آن در سایز ۲۰۰ * ۲۴۰ و ۲۲۰ * ۲۴۰ تولید می شوند.

 

انواع پتو نرمینه به ترتیب از لحاظ قیمت، کیفیت و وزن :

 

پتو سروین نرمینه، پتو نسیم نرمینه، پتو نگین نرمینه، پتو نرمین نرمینه، پتو ترمه نرمینه، پتو سوپر برجسته نرمینه، و پتو ونلون نرمینه که پتو ژاپنی از شرکت نرمینه هستند که پتو تمام آکریلیک و جزء بهترین کیفیت های پتو در شرکت نرمینه است.

 

برای تهیه پتو اگر به دنبال خرید یک پتوی نرم لطیف و سبک که به اصطلاح چهار فصل ( ژله ای یا مسافرتی ) می گویند می گردید، می توانید پتو سروین نرمینه رو تهیه کنید.

 

مناسب ترین پتو برای فصل پاییز و زمستان که معمولاًٌ افراد نیاز به گرمایش بیشتری دارند؛ پتو نسیم، پتو نگین و پتو نرمین می باشد.

 

 

اگر از لحاظ اقتصادی و بودجه ای مشکلی نداشته باشید می توانید پتو ترمه، سوپر برجسته و یا ونلون را خریداری کنید که جنس آنها پنبه و آکریلیک، و قیمت آن بالاتر می باشد.

 

شرکت نرمینه بعضی از پتو های ایراد دار خود را که ایراد کارخانه ای دارد ( درجه ۱/۵ ) به نام رویال نسیم و رویال نگین در بازار به فروش می رساند که کالای خواب رویان با توجه به جلب رضایت کامل مشتری و سیاست فروش محصول خود از فروش چنین اجناسی خودداری می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی