کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پرده ها علاوه بر نقش پوششی که دارند، جزء بسیار تاثیر گذار از عناصر تزئینی و دکوراسیون فضای داخلی ساختمان محسوب می شوند. گزینه های زیادی برای انتخاب یک پرده اداری مناسب وجود دارد و هر کدام از انواع پرده اداری ویژگی های مختص به خود می باشند. در ادامه به معرفی پر طرفدار ترین پرده اداری خواهیم پرداخت.

 

پرده اداری یا همان پرده تجاری از موثر ترین عناصر جذابیت و زیبا سازی محیط کاری و اداری محسوب می شود. انتخاب صحیح و اصولی پرده شرکتی علاوه بر اینکه باعث بالا بردن سطح دکوراسیون محیط کاری می شود، از لحاظ روان شناسی به صورت مستقیم بر راندمان کاری کارمندان و پرسنل تاثیر گذار می باشد.

پرطرفدار ترین پرده اداری کدامند؟

پرده شید، شید اداری، پرده سیلوئت، پرده زبرا ساده، پرده کرکره، پرده های شید رول و پرده زبرا از انواع پرکاربرد و پر استفاده پرده تجاری و پرده شرکتی محسوب می شود.

 

پرده کرکره

 

پرده کرکره یکی از گزینه های محبوب در نمونه های مختلف پرده اداری می باشد. در واقع می توان گفت پر طرفدار ترین پرده اداری است. یکی از مزایای آن تنظیم نور اتاق به اندازه دلخواه می باشد. این پرده در رنگ ها و طرح های مختلف موجود می باشد که هر سلیقه ای را می تواند راضی کند و بدون هیچ محدودیتی با سایر عناصر دکوراتیو اتاق هماهنگ می شود.

 

پرده شید

 

یکی دیگر از انواع پرده اداری شید ها هستند. شیدها یا بلایندها انواع نوینی از پرده های دکوراتیو می باشند که جایگزین انواع کلاسیک پرده ها شده اند.

پرده شید از یک صفحه نرم با یک بافت سبک که حول یک محور می چرخد تشکیل شده است که رنگ ها و طرح های متنوعی دارد. این پرده دارای قابلیت تنظیم میزان نور می باشد و دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد و به فوم به کار رفته در آن مانع دید از بیرون می شود.

 

پرده شید انواع مختلفی دارد که اشکال پرکاربرد این پرده برای محیط های اداری شید رول و پرده زبرا می باشد. پرده شید رول بیشترین کاربرد را برای پنجره های بزرگ دارد. می توان بر روی این پرده ها تصویر دلخواه مشتری را چاپ کرد.

 

پرده زبرا نیز هم جزء پرده های اداری پرطرفدار می باشد. پرده زبرا ساده شامل دو لایه از پارچه و تور است که به صورت موازی به هم متصل هستند. بر خلاف انواع شید رول که قابلیت تنظیم نور را ندارد، در زبرا ساده و یا شید اداری به دلیل دو لایه بودن و وجود می توان میزان نور را کنترل و تنظیم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی