کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمایندگی تشک رویا در تهران

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی رویا برای خرید تشک رویا در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی (اولترا)، تشک فنرمتصل (بونل)، تشک طبی (مدیکال) و تشک نوجوان می باشد.

انواع تشک رویا:

تشک های فنرمنفصل رویا: تشک اولترا پلاس رویا، تشک اولترا ۱ رویا، تشک اولترا ۲ رویا، تشک اولترا ۳ رویا، تشک اولترا ۴ رویا و تشک اولترا ۵ رویا ( این تشک ها به دلیل اولتراپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد )

تشک های فنرمتصل رویا: تشک بونل ۱ رویا، تشک بونل ۲ رویا، تشک بونل ۳ رویا، تشک بونل ۴ رویا، تشک بونل ۵ رویا ( افرادی از تشک های فنر متصل استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک ها انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد. کیفیت خواب مناسب برای کسانی که عادت به تشک بسیار نرم دارند )

تشک طبی رویا: تشک مدیکال پلاس رویا، تشک مدیکال ۱ رویا، تشک مدیکال ۲ رویا، تشک مدیکال ۳ رویا و تشک مدیکال ۴ رویا ( این مدل تشک مخصوص کسانی است که دیسک کمر دارند و یا برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند، مناسب هست و فرقی که در مدل های تشک مدیکال وجود دارد این است که از لحاظ ضخامت فنر و گارانتی محصول با هم اختلاف دارند )

 

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران ( رویان خواب ) نمایندگی تشک رویا در شرق تهران ( نمایندگی تشک رویا دلاوران، نمایندگی تشک رویا رسالت ) به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با برند تشک رویا آغاز کرده است.

عرضه و پخش انواع مدل های تشک رویا؛ فنر منفصل ( اولترا )، تشک طبی ( مدیکال ) و تشک فنری ( بونل ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد.

به خاطر اشتراک ویژه برند رویا می توان ارزان ترین قیمت تشک رویا را به مشتریان عزیزخود ارائه دهیم.

 

اگر قصد خرید تشک رویا را دارید، حتماً از نمایندگی های رسمی که در سایت رویا نام فروشگاه و نماینده عامل فروش رویا، تشک را تهیه کنید.

 

جدیدترین مدل های تشک رویا چیه؟

تشک رویا مدل اولترا ۵ بدون محافظ و تشک رویا مدل مدیکال ۴ در بهمن ماه به خاطر رقابت با سایر برندهای تشک این دو مدل قیمت مناسب را تولید کرد

 

در بازار دلاوران تنها نمایندگی رسمی رویا فروشگاه کالای خواب رویان می باشد که در انواع سایزهای تشک رویا یک نفره رویا، تشک رویا دونفره رویا، تشک طبی رویا و تشک نوجوان رویا را به فروش می رساند.

  • وحید جعفری