کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست قیمت تشک رویا (تخفیف ویژه و پایین ترین قیمت)

تشک رویا را با قیمت مناسب خریداری کنید.

تخفیف ویژه و پایین ترین قیمت نمایندگی رسمی تشک رویا تهران، تحویل فوری درب منزل با ارسال رایگان و گارانتی اصلی

همین الان خرید کنید

تشک رویا

رویا شما را می سازیم

شماره تلفن

09124153589 یا 02177443224

تماس بگیرید

 

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی رویا برای خرید تشک رویا در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی (اولترا)، تشک فنرمتصل (بونل)، تشک طبی (مدیکال) و تشک نوجوان می باشد.

جدیدترین لیست قیمت تشک رویا 1402

لیست قیمت تشک رویا

انواع تشک رویا:

تشک های فنرمنفصل رویا: تشک اولترا پلاس رویا، تشک اولترا ۱ رویا، تشک اولترا ۲ رویا، تشک اولترا ۳ رویا، تشک اولترا ۴ رویا و تشک اولترا ۵ رویا ( این تشک ها به دلیل اولتراپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد )

تشک های فنرمتصل رویا: تشک بونل ۱ رویا، تشک بونل ۲ رویا، تشک بونل ۳ رویا، تشک بونل ۴ رویا، تشک بونل ۵ رویا ( افرادی از تشک های فنر متصل استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک ها انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد. کیفیت خواب مناسب برای کسانی که عادت به تشک بسیار نرم دارند )

تشک طبی رویا: تشک مدیکال پلاس رویا، تشک مدیکال ۱ رویا، تشک مدیکال ۲ رویا، تشک مدیکال ۳ رویا و تشک مدیکال ۴ رویا ( این مدل تشک مخصوص کسانی است که دیسک کمر دارند و یا برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند، مناسب هست و فرقی که در مدل های تشک مدیکال وجود دارد این است که از لحاظ ضخامت فنر و گارانتی محصول با هم اختلاف دارند )

 

جدیدترین لیست قیمت تشک رویا در 14 فروردین 1402

+

دو تشک رویا مدل اولترا ۵ بدون محافظ و مدل مدیکال ۴ در ۱۸ بهمن ۹۹

 

شما مشتریان عزیز برای خرید تشک رویا می توانید با کالای خواب رویان شماره ۷۷۴۴۳۲۲۴ و ۰۹۱۲۴۱۵۳۵۸۹ تماس بگیرید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید. این تخفیف به خاطر نمایندگی رسمی تشک رویا در تهران بودن می باشد که کالای خواب رویان را با دیگر فروشگاه های کالای خواب متمایز می کند.

لیست قیمت تشک رویا برای فروردین ماه 1402 + دو تشک جدید رویا مدل اولترا ۵ بدون محافظ و مدیکال ۴ برای ۱۸ بهمن ۹۹ در فروشگاه اینترنتی کالای خواب رویان رو از تصاویر بالا مشاهده کنید.

انواع تشک رویا :

تشک مدیکال رویا:

تشک های بدون فنر در مدل های تشک رویا مدیکال پلاس با محافظ ( جدیدترین مدل )، تشک رویا مدیکال ۱، تشک رویا مدیکال ۲، تشک رویا مدیکال ۳ و تشک رویا مدیکال ۴ (جدیدترین مدل) هستند.

این مدل تشک مخصوص کسانی است که دیسک کمر دارند و یا برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند، مناسب هست و فرقی که در مدل های تشک مدیکال وجود دارد این است که از لحاظ ضخامت فنر و گارانتی محصول با هم اختلاف دارند.

تشک اولترا رویا:

تشک های فنر منفصل پاکتی در مدل های تشک رویا اولترا پلاس با محافظ ، تشک رویا اولترا ۱ با محافظ، تشک رویا اولترا ۲ با محافظ، تشک رویا اولترا ۳ با محافظ، تشک رویا اولترا ۴ با محافظ و تشک رویا اولترا ۵ بدون محافظ (جدیدترین مدل) هستند.

این مدل تشک مخصوص کسانی است که دکتر برای آنها تشک اولتراپدیک تجویز کردند مناسب هست و فنر ها از هم جدا ( پاکتی ) هستند و فرقی که در مدل های تشک اولترا وجود دارد این است که از لحاظ ضخامت فنر و گارانتی محصول با هم اختلاف دارند.

نکته مهم بهترین مدل های تشک رویا در این برند است که هم جزء پرفروش ترین و هم مردم بیشتر این نوع تشک ها را به دلیل اینکه فنر ها جدا از هم هستند خریداری می کنند.

تشک بونل رویا:

تشک های فنر متصل در مدل های تشک رویا بونل ۱، تشک رویا بونل ۲، تشک رویا بونل ۳، تشک رویا بونل ۴، تشک رویا بونل ۵ هستند.

این مدل تشک مخصوص کسانی است که دوست دارند تشک ارتجاعی باشد مناسب هست و فنر ها بهم پیوسته است و فرقی که در مدل های تشک بونل وجود دارد این است که از لحاظ ضخامت فنر و گارانتی محصول با هم اختلاف دارند.

در سال 1402 قیمت تشک رویا . شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید تشک رویا با فروشگاه کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی رویا در شرق تهران تماس بگیرید.

  • وحید جعفری