کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع پادری

آشنایی با انواع مختلفی از پادری

 

پادری ها را می توان برحسب فاکتورهای مختلف و متنوعی از یکدیگر تفکیک کرد که البته مهم ترین تفاوت آن ها در محیط هایی می باشد که از آن مورد استفاده قرار می گیرند.

 

برای عدم ورود آلودگی های محیط های خارج خانه به فضای داخلی منزل و یا حتی محل کارتان راه ها و روش های متعددی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از پادری های گوناگون جهت جلوگیری از نفوذ این دسته از آلودگی های محیطی می باشد.

 

خوشبختانه امروزه تولید کنندگان پادری برای محصولات خود در کنار اهمیت به کیفیت از رنگ ها و مدل های مختلفی نیز استفاده می کنند که تنها کافی است شما به عنوان یک خریدار به فکر تهیه کردن کف پوشی مناسب با نوع نیاز خود باشید.

 

انواع پادری

 

پادری مناسب برای سرویس های بهداشتی:

برای انتخاب یک کفپوش مناسب و کارآمد در قسمت های مرطوبی خانه همچون سرویس های بهداشتی باید به دو نکته توجه نمایید؛

  • نکته اول: این است که اگر سرویس بهداشتی شما بزرگ است و قصد استفاده از پادری در محیط داخلی آن را دارید، باید از جنسی مقاوم در برابر رطوبت برخوردار باشد.
  • نکته دوم: این است که اگر می خواهید از این نوع محصولات در پشت درب سرویس های بهداشتی استفاده کنید بهتر است جنس آنان از قابلیت مطلوبی در برابر جذب مایعات برخوردار باشد.

 

پادری مناسب برای اتاق خواب ها:

اصولاً از پادری ها در اتاق خواب هایی استفاده می شود که در آن ها درب تراس تعبیه شده است و در واقع جهت عدم ورود آلودگی ها به محیط اتاق از آنان استفاده می شود.

 

پیشنهاد می کنیم اگر برای این منظور به دنبال خرید محصولی ممتاز برای خود هستید، حتماً از مدل هایی استفاده کنید که هم با رنگ وسایل و دیوار اتاق شما هماهنگ هستند و هم از طرحی تشکیل برخوردارند.

 

پادری مناسب برای درب ورودی ساختمان:

اگر قرار باشد از این محصولات به عنوان جلو دری و یا در فضای داخل خانه و محیط کاریتان استفاده کنید تا با راحتی بیشتری به امر عبور و مرور خود برسید و از ورود آلودگی هایی که همیشه در قسمت زیرین کفش ها وجود دارند، جلوگیری کنید، بهتر است همیشه به دنبال خرید کفپوش هایی با رنگ تیره و حتی المقدور ضخیم برای خود باشید.

  • وحید جعفری