کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرده اتاق خواب

آیا می دانید پرده اتاق خواب خود را باید بر چه اساسی انتخاب نمود؟ اگر می خواهید اتاق خواب شما دکوراسیون زیبا و شیکی داشته باشد باید در انتخاب پرده خود نهایت دقت و سلیقه را به خرج دهید، زیرا نقش به سزایی در دکوراسیون اتاق خواب شما دارد.

همانطور که می دانید امروزه پرده ها تنوع زیادی دارند، این تنوع بالا به شما کمک می کند متناسب با دکوراسیون اتاق خواب خود به راحتی آن را ست کنید. اتاق خواب یک اتاق شخصی است و باید با سلیقه خود شخص سازگاری داشته باشد به طور مثال بعضی ها می گویند باید اتاق خواب تاریک باشد و پرده از ورود هر گونه نوری به اتاق جلوگیری کند چون مغز این گونه استراحت می کند پس باید پرده ای را انتخاب کرد که خیلی ضخیم باشد تا هیچ گونه نوری از آن عبور نکند.

بعضی از افراد سحرخیزند و سحرخیزی را دوست دارند و می خواهند با طلوع خورشید، اتاق خوابشان کاملاً روشن باشد در این حالت باید جنس پرده اتاق خوابشان بایستی نازک باشد و نور را از خود عبور دهد. برخی دیگری از افراد که دلشان می خواهد تا حدودی نور وارد اتاق شود پس باید پرده ای را انتخاب کنند که به میزان دلخواه نور وارد اتاق شود.

 

انواع پرده اتاق خواب

بنا بر سلیقه ها می توان انواع پرده اتاق خواب مدرن، ساده، سلطنتی، اسپرت یا سنتی باشند این روزها انواع پرده از تنوع زیادی برخوردار هستند که انتخاب را برای همه ی افراد با هر سلیقه ی راحت کرده است و می توانید بنا بر سبک اتاق خواب خود، شیک ترین و زیباترین پرده مورد نظر خود را در سایت رویان خواب انتخاب و خریداری کنید.

انواع پرده اتاق خواب که جلوه بسیار زیبایی را به اتاق شما می دهد را به اختصار توضیح می دهیم:

پرده اتاق خواب دخترانه

همانگونه که گفتیم پرده زیبایی و جلوه ی خاصی به اتاق می بخشد. پرده اتاق خواب دخترانه در طرح و رنگ های متنوعی موجود می باشد. پس بهتر است برای اتاق خواب کودک خود رنگی را انتخاب نمایید که با سلیقه ی آن مطابقت داشته باشد برای اتاق خواب دخترانه معمولاً رنگ های روشن جذابیت بیشتری را دارد طرح های عروسکی یا شخصیت کارتونی که خود کودک شما آن را دوست دارد انتخاب نمایید. زیرا روح و روان کودکان را شاد می کند.

 

جنس پرده را متناسب با پنجره ای که نور را وارد اتاق می کند انتخاب کنید. در صورتی که نور زیادی وارد اتاق شود از جنس پرده ضخیم استفاده کنید ولی اگر پنجره طوری است که نور کم وارد اتاق خواب می شود از پرده ی نازک استفاده کنید تا نور کافی وارد اتاق کودک شود.

پرده اتاق خواب پسرانه

 

این روزها انواع پرده اتاق خواب پسرانه در طرح و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی به بازار عرضه می شود بهتر است پرده را متناسب با سلیقه و دکوراسیون اتاق پسر خود انتخاب نمایید. معمولاً پسران به طرح های فوتبال، ماشین و شخصیت کارتونی بن تن مرد عنکبوتی و … علاقمند هستند و شما می توانید پرده ای را انتخاب کنید که با این عکس ها نقاشی شده باشد این مایه ی خوشحالی آنها می شود.

  • وحید جعفری