کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع پتو نرمینه

انواع پتو نرمینه

 

پتو های نرمینه در دو مدل ساده و طرحدار برجسته می باشند که سایز های یک نفره آن ۱۵۰ * ۲۲۰ و ۱۶۰  * ۲۲۰ و سایز دو نفره آن در سایز ۲۰۰ * ۲۴۰ و ۲۲۰ * ۲۴۰ تولید می شوند.

 

انواع پتو نرمینه به ترتیب از لحاظ قیمت، کیفیت و وزن :

 

پتو سروین نرمینه، پتو نسیم نرمینه، پتو نگین نرمینه، پتو نرمین نرمینه، پتو ترمه نرمینه، پتو سوپر برجسته نرمینه، و پتو ونلون نرمینه که پتو ژاپنی از شرکت نرمینه هستند که پتو تمام آکریلیک و جزء بهترین کیفیت های پتو در شرکت نرمینه است.

 

برای تهیه پتو اگر به دنبال خرید یک پتوی نرم لطیف و سبک که به اصطلاح چهار فصل ( ژله ای یا مسافرتی ) می گویند می گردید، می توانید پتو سروین نرمینه رو تهیه کنید.

 

مناسب ترین پتو برای فصل پاییز و زمستان که معمولاًٌ افراد نیاز به گرمایش بیشتری دارند؛ پتو نسیم، پتو نگین و پتو نرمین می باشد.

 

 

اگر از لحاظ اقتصادی و بودجه ای مشکلی نداشته باشید می توانید پتو ترمه، سوپر برجسته و یا ونلون را خریداری کنید که جنس آنها پنبه و آکریلیک، و قیمت آن بالاتر می باشد.

 

شرکت نرمینه بعضی از پتو های ایراد دار خود را که ایراد کارخانه ای دارد ( درجه ۱/۵ ) به نام رویال نسیم و رویال نگین در بازار به فروش می رساند که کالای خواب رویان با توجه به جلب رضایت کامل مشتری و سیاست فروش محصول خود از فروش چنین اجناسی خودداری می کند.

  • وحید جعفری