کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب بهتر برای خرید حوله

 

حوله از وسایل شخصی هر فرد به حساب می آید و به دلیل مصرف زیاد آن بعد از هر استحمام، بهتر است برای انتخاب حوله مناسب حساسیت به خرج داد.

 

با توجه به سلایق متفاوت افراد و کاربرد های مختلف حوله ها انواع مختلفی از جمله حوله تن پوش، حوله استخری، حوله حمامی و … روانه بازار شده که مهمترین اصل در انتخاب هر کدام از آنها، جنس حوله و کیفیت بالای آن می باشد.

 

ویژگی های یک حوله تن پوش یا حوله پالتویی مناسب، چیست؟

 

در ابتدا شاید خرید یک حوله، کاری ساده به نظر بیاید که فقط کافیست اراده کنیم و راهی بازار شویم و با سر زدن به یکی دو مغازه، موفق به خرید حوله خواهیم شد. اما باید در نظر داشته باشیم که اینها کافی نیستند.

 

کیفیت و ابعاد مناسب برای بدن از مهمترین مسائل در انتخاب یک حوله می باشد. حوله تن پوش یا همان حوله پالتویی، از انتخاب های خوبی برای خشک کردن بدن بعد از استحمام می باشند.

 

البته انتخاب نوع و مدل حوله، بستگی به عوامل مختلف دارد. مثلاً هزینه ای که می خواهید بپردازید، سبکی و یا قابل حمل بودن، استفاده در هنگام مسافرت یا خانه و یا مسایلی از این دست را در نظر بگیرید.

 

حوله تن پوش یا پالتویی به حوله هایی گفته می شود که مانند یک لباس بعد از استحمام می توان آن را پوشید و معمولاً بلندی آن تا زیر زانو ها می رسد.

 

بخاطر جنس ضخیم و حوله ایی آن علاوه بر خشک کردن بدن و آبگیری مناسب، فرصت استراحت بعد از حمام را هم به دلیل پوشیده بودن به فرد می دهد و لازم نیست سریع به پوشیدن لباس پرداخت.

 

جنس حوله ها از نخ پنبه است و این پرز های روی آنهاست که به جذب رطوبت بدن کمک می کند.

 

برای انتخاب حوله تن پوش مناسب، باید بر اساس سایز بدن که از روی سرشانه ها قابل اندازه گیری است اقدام به خرید سایز های مدیوم، لارج، ایکس لارج بکنید. راه دوم انتخاب براساس اندازه قد شماست.

 

حوله تن پوش ممکن است از جنس پنبه، پلی استر، ساتن، نایلون، ابریشم باشد.
در هنگام خرید حوله تن پوش حتماً توجه داشته باشید که حوله کلاه دار است و یا بدون کلاه، کمربند دارد و یا به شکل دیگری بسته می شود. کیفیت و جنس حوله پالتویی را مدنظر قرار دهید تا ماندگاری و عمر حوله تن پوش شما بیشتر باشد.

  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

پتوی خوب چه پتویی است؟

 

پتو یکی از منسوجات مهم مورد استفاده در اتاق خواب همه افراد از هر سن می باشد. پتو ها از انواع الیاف مختلفی ساخته می شوند؛ مانند پنبه و پشم ( که البته در قدیم لحاف هم به آنها می گفتند ) اما امروزه از الیاف مصنوعی هم در ساخت پتو استفاده می شود.

 

پتو و انواع پتو :

پتو روکشی پشمی است که برای گرم کردن بدن در هنگام خواب استفاده می شود. البته با الیاف دیگر هم ساخته می شوند مانند پنبه، پلی استر و پشم شیشه. انواع پتو مانند؛ پتو یک نفره، پتو دونفره و پتو مسافرتی هستند.

 

پتو مسافرتی:

 

پتو مسافرتی، سبک و کم جا هستند و به راحتی قابلیت جا به جایی دارند. از الیاف مصنوعی ( پشم شیشه در میان پارچه نخی ) ساخته می شوند و معمولاً گرمای مناسبی دارند. بدون حساسیت هم هستند و برای بچه ها گزینه مناسبی اند.

پتو ژله ایی:

 

این پتو ها با الیاف ابریشمی؛ نخ و پنبه بسیار نرم و لطیف ساخته شده و بسیار سبک و قابل جا به جایی می باشند. کیفیت بالایی داشته و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

 

در ابعاد پتو یک نفره و پتو دونفره تولید می شوند و به دلیل طرح های زیبا و متنوع می توان به عنوان روتختی هم استفاده شوند و در ضمن غالباً ضد آلرژی هم هستند. معمولاً قیمت بالایی هم نسبت به بقیه پتو ها ندارند.

 

چطور پتو مسافرتی را نگهداری کنیم؟

 

پتو را بعد از شستشو در آفتاب مستقیم قرار ندهید تا که رنگ خود را از دست ندهد. نگهداری در محیط مرطوب باعث آسیب به الیاف می شود. برای شستشوی پتو های سبک و کم حجم، از آب ولرم و مایع لباس شویی باید استفاده کرد و اگر با دست قصد شستشو دارید، از چنگ زدن زیاد خودداری کنید.

 

بهترین پتو در تولیدات داخلی:

 

شرکت های مختلفی درایران مشغول تولید انواع پتو می باشند. از جمله پتو نرمینه و پتو گلبافت. تولیدات این کارخانجات، با کیفیت بالا حتی به کشور های خارجی هم صادر می شود.

  • وحید جعفری