کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تشک ایرانی یا تشک خارجی؟

یکی از سوال هایی که در هنگام خرید تشک در ذهن هر کسی خطور می کند این است که چه تشکی می تواند این نیازها را برطرف کند؟

 

تشک ایرانی یا تشک خارجی؟ مسئله این است که کالا های خارجی بهتر از کالا های ایرانی هست! از طرف دیگر با تبلیغات زیادی که بروی برند های خارجی شده و خرید کالا های ایرانی جهت پیشرفت اقتصاد ملی پیشنهاد می شود یک دو راهی در مقابل خریدار ایجاد می کند و صد البته بودجه تخصیص داده شده برای خرید یک تشک از عوامل تاثیر گذار در خرید یک تشک هست.

 

اول از همه باید توضیح بدهیم که تشک های کارخانه ای موجود در بازار دو برند تشک خوشخواب و تشک رویا هستند، که تکنولوژی ساخت و دستگاه های تولید آن همه خارجی می باشد. مدل هایی که در ایران تولید می شود قبلاً در کشور های دیگه تولید شده و یا تحت لیسانس شرکت های معتبر تولید کننده تشک درجهان هستند.

 

اما نکته قابل توجه این است که تولید تشک در کشور ما بومی شده و مدل های به روز و با کیفیت معرفی در خط تولید قرار می گیرد، و در حال حاضر تجهیزات تولید فنر های پاکتی و مموری فوم، پارچه های گردبافت در کشور ما وجود دارد.

 

سرعت رشد تغییرات و اختراعات جدید بسیار بالاست، درحال حاضر لایه های استفاده شده در تشک در حال تغییر هست، لایه های لاتکس و الاستیک، فنر های خاص چند ناحیه ای، فنر های پلاستیکی، پارچه های ساخته شده با فناوری نانو، تشک هایی با وزن کمتر، تشک های اصلاح کننده سیستم ستون فقرات، تشک های طبی بدون فنر اما نرم ساخته شده از مواد ترکیبی، لایه های طبیعی مثل یال اسب، شتر، مرجان های دریایی، پشم گوسفند در ساخت تشک های منطبق بر طبیعت در زمره جدیدترین تشک های ساخت بشر در قرن حاضر ست.

 

تنوع بالای بستر خواب نشان دهنده سلایق مختلف در برخورد با خرید یک تشک مناسب است. اهمیت بالای انتخاب تشک مناسب در میزان سلامتی افراد و شروع یک روز پر انرژی باعث شده این صنعت روز به روز با معرفی محصول جدید مشتریان را مجبور به تغییر تشک خود دهد.

 

در کشور ما تولید کننده های معتبر و نام آشنایی در این صنعت است که سال هاست در حال فعالیت هستند، در کنار این برند های ایرانی در چند سال اخیر با توجه به فقدان تنوع و تکنولوژی جدید، برندهای خارجی زیادی در سطح شهر های دیده می شود و به راحتی رشد کردند. آیا این تشکها واقعاً خارجی بودند و یا تولید داخل بودند؟

 

ب، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران از سال ۱۳۸۵ با تجربه در فروش و تکیه بر اصل مشتری مداری، کار خود را در زمینه تشک(تشک خوشخواب، تشک رویا، تشک رویالسرویس خواب، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش، پرده و جهیزیه عروس شروع به فعالیت کرده است.

  • وحید جعفری