کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرده اداری

پرده اداری

 

پرده اداری یکی از مهم ترین محصولات دکوراسیون داخلی است که نقش مهمی در فضای دکوراسیون اداری ایفا می کند و پرده اداری ( شرکتی، تجاری ) به سه دسته تقسیم بندی می گردند:

 

۱- پرده لوردراپه :

پرده لوردراپه یا همان پرده عمودی تصویری، از کنار هم قرار گرفتن تیغه های پهن ۱۳ سانتی و پارچه هایی از جنس PVC یا سولیت تشکیل شده است و به وسیله یک ریل آلومینیومی در بالای خود نگه داشته می شود.

این پرده ها از تعداد زیادی پره عمودی که در یک ریل آلومینیومی به طور منظم قرار گرفته اند تشکیل می شوند و به دلیل قیمت پایین و قابلیت نصب سریع و عمر طولانی، مورد استفاده در اداره ها، شرکت ها، مدارس، رستوران ها و بسیاری از مراکز تجاری به کار برده می شود.

 

۲- پرده کرکره ای :

 

پرده کرکره ای مناسب اداره ها به دو دسته کرکره ی چوبی و آلومینیومی تقسیم می شوند:

 

_ پرده کرکره آلومینیومی ( Aluminum blinds )

پرده کرکره آلومینیومی در قطر های مختلف از جمله ۱۶، ۲۵، ۳۵ و۵۰ میلیمتری عرضه می شود که این تنوع در قطر های آن امکان این را به شما می دهد.

 

از این نوع پرده کرکره در جاهای مختلف همچون پنجره های محیط های اداری ( اتاق مدیریت، کنفرانس، سرپرستی، کارشناسی و … حتی در پارتیشن های اداری ) و مابین پنجره های دوجــداره استفـاده قرار می گیرد.

 

یکی از ویژگی های برجسته این نوع پرده کرکره همسانی بالا با محیط اداری است و همچنین ظاهری رسمی و مدرنی را به فضای شما می بخشد.

 

از جمله ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای تیغه های آلومینیومی اشاره کرد که باعث بالا رفتن دوام و طول عمـــــر زیاد آن می شود و رنگ بندی متنوع آن دایره انتخاب شما را وسیع می نماید تا با توجه به سلیقه ی شخصی و در نظر داشتن هارمونی چیدمان فضای تان رنگ مناسب با آن را انتخاب نمایید.

برای تمیز کردن پرده کرکره ای آلومینیومی ابتدا باید اسلاید ها را ببندید و سپس با گردگیر دستی یا یک پارچه ی نرم، گرد و خاک موجود را از بین ببرید و در صورت وجود گرد و خاک زیاد می توان از پارچه مرطوب استفاده نمایید .

 

– پرده کرکره چوبی ( Wooden curtains )

پرده کرکره چوبی در کالیته های مختلف با انواع طرح رگه های چوب طبیعی و مصنوعی ارائه می گردد.
این پرده کرکره در ابعاد عرض تیغه ۳۵ میلی متر و پرده کرکره چوبی ۵۰ میلی متر و پرده کرکره چوبی ۲۵ میلی متر تولید می شود که برای فضا های مختلف به کار گرفته می شود.

 

برای انتخاب پهنای تیغه مناسب برای هر محیط بایستی ابعاد پرده کرکره را حتماً در نظر داشت و با توجه به ابعاد پرده است که می توان تیغه مناسب تری را برای آن در نظر گرفت.

 

چرا که در محیط های کوچک که دارای پرده ای با طول و عرض کوچک هستند بهتر است که از پرده تیغه ای ۲۵ میلی متر استفاده شود ولی برای ابعاد بزرگ و پهنه های وسیع تیغه ای پهن تر، فضای بهتری برای اداره ایجاد می کند.

 

در انتخاب پرده کرکره و یا هر پرده ی دیگر، توجه به مواد و متریال و رنگ بندی محیط ما را به انتخاب بهتری می رساند چرا که عموماً پرده ها در نمایش بصری جزو فضا های ثابت و همیشه در دید مردم هستند.

 

۳- پرده زبرا و شید رول :

 

پرده زبرا از جدیدترین انواع پرده های تزئینی محسوب می شود که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرند.

تولید و مونتاژ پرده زبرا به صورت دوبل انجام می شود که این تکنولوژی امکان سایه و روشن شدن پرده را می دهد.
این نوع پرده به تنهایی قابلیت پرده های شید رولی، کرکره ای و پرده های توری را فراهم می سازد، تنوع رنگ بالایی دارد و در طراحی دکوراسیون منزل یا داخلی نقش برجسته ای را ایفا می کند.

 

شما با بالا و پایین کردن پرده توسط نوار هایی که بر روی پرده قرار دارد می توانید مقدار نور را به صورت دلخواه از ۱۰ تا ۵۰ درصد تنظیم نمایید و در صورت نیاز می توان پرده را کاملاً جمع نمود و از نور کامل استفاده کنید.

 

کارایی و نمای فوق العاده و منحصر به فرد این پرده با وجود این که به تازگی وارد بازار دکوراسیون منزل یا داخلی ایران شده، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و سریعاً جایگاه خود را در میان سایر مدل های پرده باز نموده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

در مدل های دوبل، با قرار گرفتن یک لایه پارچه ضخیم امکان تنظیم مقدار نور تا ۱۰۰ درصد هم فراهم شده است.

  • وحید جعفری