کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

روتختی کلاسیک و روتختی عروس با برندهای ترک و ایرانی شناخته شده اند. این روتختی ها از ۶ تکه تا ۸ تکه که شامل لحاف، ملحفه کشدار، ۴ تا روبالشتی، کوسن و ناز بالش می باشند.

 

انواع روتختی های ترک و ایرانی؛ روتختی لاویتا ( la vita )، روتختی لرد ( lord )، روتختی اکوبلا ( ecobella )، روتختی اترو ( etro )، روتختی ورونیکا ( veronika )، روتختی تاچ ( tac )، روتختی زارا ( zara )، روتختی زبرا ( zebra )، روتختی ویکتوریا ( victorica ) و روتختی کویین ( queen )

 

آویزهای این روتختی باعث پوشیده شدن تخت خواب و باکس می شوند و جلوه خاصی به فضای اتاق خواب می دهد. بیشتر به روتختی های کلاسیک و روتختی عروس معروف هستند.

 

این روتختی ها روکش لحاف ندارد و لحاف به پارچه دوخت شده می باشد و در طرح ها و رنگ بندی متنوع و زیبا برای تخت دونفره عرض ۱۶۰ و ۱۸۰ مناسب می باشد. جنس الیاف این محصول لطیف و سبک و ضد حساسیت است و کمک می کند خواب عمیق تر و آرام تری داشته باشید.

 

این جنس الیاف موجب شده هوا بهتر جریان داشته باشد و کمتر احساس تعرق داشته باشید. بهتر است آن را برای شستشو به خشکشویی تحویل دهید تا علاوه بر حفظ ظاهر زیبای روتختی، دوام آن هم بیشتر شود و آسیبی به بافت پارچه آن وارد نشود.

 

خرید روتختی

خرید آنلاین جدیدترین مدل های روتختی با قیمت مناسب و ارزان، کاور ملحفه ایرانی و ترک، شیک و اسپرت مدل سه بعدی یا دیجیتالی در رنگ بندی های متنوع مناسب عروس، دخترانه و پسرانه و …

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی