کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی کالای خواب تهران

عرضه کننده محصولات کالای خواب؛ تشک، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تهیه کالای خواب عروس یکی از بخش‌ های مهم و در عین حال زیبای خرید جهیزیه‌ عروس ‌خانم ‌هاست که باید در هنگام خرید عوامل مهمی را چه از جنبه کیفیت و چه از جنبه زیبایی، بسته به سلیقه‌ شان به ‌آن دقت داشته باشند. در ادامه به شما نکات خرید پکیج کالای خواب عروس را ارائه می‌ دهیم.

 

خرید جهیزیه ‌عروس و حس خوب آن برای خانواده ‌ها و عروس‌ و داماد از گذشته‌ ها تا به اکنون همچنان جذابیت خود را داشته‌ است. جهیزیه چه ساده و مختصر باشد و چه لوکس و مجلل یک بخش ثابت و همیشگی دارد به‌ نام پکیج کالای خواب عروس.

 

در گذشته‌ اگر در خانواده‌ ای دخترشان آماده رفتن به خانه خود می ‌شد، زنان فامیل برای کمک کردن به خانواده‌ عروس به صورت دوره ‌ای باهم جمع می‌ شدند و مشغول دوختن ست اتاق‌خواب عروس مانند دوختن روکش تشک ، بالشت‌ ها، روتختی، پرده و… می‌شدند و یا دوختن لحاف و تشک را به پنبه ‌زن محل می‌سپردند.

 

اجزاء پکیج کالای خواب عروس

خریدن پکیج اتاق خواب برای عروس نیاز به برنامه ‌ریزی از پیش دارد. رنگ و طرح مورد علاقه، جنس پارچه و تعداد بالشت‌ ها و پتو ها و تشک ‌های مورد نیاز بهتر است از قبل انتخاب شده تا فرآیند انتخاب سخت نباشد.

در ادامه به معرفی چک لیستی از پکیج کالای خواب عروس در جهیزیه، اشاره می‌ کنیم.

 

•  تشک: یکی دیگر از ملزومات پکیج ‌کالای خواب عروس در لیست جهیزیه است و باید براساس سایز ابعاد تخت انتخاب شود تشک ها در مدل ‌های مختلف طبی، فنری و معمولی موجود می‌ باشند.

 

  تشک مهمان: امروزه عروس‌ خانم‌ ها تشک مهمان را به‌ صورت آماده و در دو نوع مدل تهیه می ‌کنند که به‌ دلیل به ‌کار رفتن الیاف پشم شیشه یا الیاف طبیعی وزن کمتری دارند، جای کمتری می‌ گیرند و مهم ‌تر از همه به‌ راحتی شسته می ‌شوند. برخی‌ هم تشک‌ های دست‌ دوز سنتی را به آماده ‌ها ترجیح می‌ دهند.

 

•  باکس‌: باکس‌ ها بخش مهم دیگری از پکیج کالای خواب عروس است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کردند. کاربرد این ‌باکس‌ ها نظم بخشیدن به داخل کمد ها و وسایل درون آنها می‌ باشد.

 

  • روتختی: در طرح ‌ها و رنگ های متنوع و جنس های متنوعی وجود دارد. عروس ها معمولاً دو نوع روتختی را برای خود تهیه می ‌کنند. یک ‌مدل برای استفاده همیشگی است؛ این روتختی‌ ها به ‌دلیل استفاده مداوم بهتر است جنس خوبی داشته‌ باشد مانند نخ و الیاف طبیعی. نوع دوم روتختی‌ ها که‌ کمی لوکس‌ ترند و مخصوص جهیزیه ‌عروس هستند نیز در جنس های ساتن و گیپور، با طرح های گلدوزی و دانتل کاری شده موجود هستند. قرار گرفتن هر دو و یا تنها یکی از این مدل رو تختی ‌ها در لیست پکیج کالای خواب عروس کاملاً شخصی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی